środa, 31 sierpnia 2011

upływ czasu

Czas leci nieubłaganie. Dzisiaj cały dzień myślę o jednym - właśnie skończyłam 6 rok pracy w wodociągach warszawskich. Nie wiem kiedy ten czas minął. Przyszłam na chwilę, a to już minęło tyle czasu. Nie wiem czemu tak to przeżywam, w zeszłym roku była bardziej okrągła rocznica a nie zrobiło to na mnie takiego wrażenie. Może to dlatego, że od 6 bliżej już do 10, nie wiem.
Śmieję się, że do pracy poszłam jak do szkoły - 1 września. Tak więc jutro zaczynam nowy rok pracy, mam nadzieję, że nie będzie gorszy niż te wcześniejsze. Raz było lepiej, raz gorzej, przychodziły chwile zwątpienia, ale nie mogę narzekać. Lubię to co robię, sprawia mi to satysfakcję i to chyba jest najważniejsze.

A tak to moja firma w tym roku świętuje 125-lecie swojego istnienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz