środa, 2 listopada 2011

podziękowania

Chciałam podziękować za przekazanie mi 1% podatku należnego za dla Urzędu Skarbowego.


W tym roku udało mi się, a właściwie Wam, zebrać znaczną kwotę - 30 860,39 PLN.
Zestawienie, które otrzymałam ma 13 stron - są to kwoty mniejsze, większe, ale najpiękniejsze jest to, że jest to ciepły gest w stosunku do mnie. I świadomie będę się powtarzała: to pozwala marzyć, snuć plany na przyszłość, za co jestem szczerze wszystkim wdzięczna.

A teraz lista Urzędów Skarbowych:
US w Białymstoku
US w Bydgoszczy
US w Bytomiu
US w Ciechanowie
US w Czechowicach-Dziedzicach
US w Drawsku Pomorskim
US w Grodzisku Mazowieckim
US w Gryficach
US w Hrubieszowie
US w Jędrzejowie
US w Koszalinie
US w Krośnie
US w Kutnie
US w Legionowie
US w Limanowej
US w Lubartowie
US w Malborku
US w Mińsku Mazowieckim
US w Nowym Sączu
US w Opolu Lubelskim
US w Oświęcimiu
US w Otwocku
US w Piasecznie
US w Pile
US w Pińczowie
US w Płońsku
US w Pruszkowie
US w Przysusze
US w Puławach
US w Radomiu
US w Radomsku
US w Rzeszowie
US w Siedlcach
US w Szczecinie
US w Wałczu
US w Wodzisławiu Śląskim
US w Wołominie
US w Wyszkowie
US w Zamościu
US w Żyrardowie
US Kraków-Krowodrza
US Kraków-Podgórze
US Kraków-Stare Miasto
US Poznań-Wilda
US Warszawa-Bemowo
US Warszawa-Bielany
US Warszawa-Mokotów
US Warszawa-Praga
US Warszawa-Targówek
US Warszawa-Ursynów
US Warszawa-Wawer
US Warszawa-Wola
US Warszawa-Śródmieście

Wszystkim jeszcze raz dziękuję.

To, na co zbieram te pieniądze to leki - Copaxone. Jest to lek, który przyjmuje się codziennie. Tak więc, codziennie od 4 lat, przyjmuję zastrzyki, co wieczór proszę kogoś z moich domowników, aby mi taki zastrzyk zrobił. Ale może dzięki temu tak funkcjonuję, jak funkcjonuję, czyli całkiem dobrze. Jeszcze raz dziękuję, za okazaną pomoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz