czwartek, 26 listopada 2009

... i mam ...

Cześć jestem Bola i mam SM (scleriosis multiplex - stwardnienie rozsiane).

To był niesmaczny żart, tak się nie przedstawiam. Daję szansę sobie i innym na poznanie mnie, bez nakładania tego "magicznego szkiełka", jakim jest moja choroba.
Dzisiaj powiedziałam to moim koleżanką z pracy. Nie chciałam, aby dowiedziały się o tym z mojego e'maila z prośbą o podarowanie mi 1% z podatku.
Widziałam, żę trudno im było to zrozumieć i te moje wyznanie wyraźnie je zaskoczyło.
Stwierdzenie/Pytanie, które zawsze pojawia się w tym momencie: Przecież, ty nie wyglądasz na chorą?!
No właśnie - nie wyglądam na chorą i chcę, aby tak jak najdłużej pozostało. Wolałabym nie być chora, ale jestem i już. Trzeba żyć dalej i korzystać z życia ile się da.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz